InoGo Software

Customer Relation Manager (CRM) webapplicatie

Voor een lokale champignon kwekerij hebben we een maatwerk webapplicatie gebouwd waarin klanten en hun producten beheerd kunnen worden. Voor deze klanten/producten kunnen palletbonnen gemaakt worden. Deze kunnen na het aanmaken direct op stickers geprint worden. Deze palletbonnen kunnen gecombineerd worden in een week factuur en naar de klant verstuurd worden. Bij het verzenden van de factuur gaat deze ook automatisch naar Exact Online toe.

Dashboard

Na het inloggen binnen de applicatie kom je op het dashboard terecht. Op het dashboard kunnen nieuwe palletbonnen aangemaakt worden, na het maken van een palletbon opent er automatisch een nieuw scherm waarmee de palletbon geprint kan worden. Aan de rechterkant op het dashboard staan alle open palletbonnen die nog geen factuur hebben. Dus kunnen met 1 klik omgezet worden in een factuur. Als de factuur hierna gecontroleerd is kan deze naar de klant en het boekhoudpakket verstuurd worden.

Klanten

Binnen de applicatie is er de mogelijkheid om klanten in te voeren. Voor deze klanten kunnen de standaard gegevens genoteerd worden. Deze worden bijvoorbeeld gebruikt bij het maken van een factuur. 

Producten

Voor klanten kunnen producten toegevoegd worden. Deze producten kunnen per klant verschillen. Per product kan de prijs en het gewicht ingesteld worden. Deze prijs kan over verloop van tijd veranderen en kan vanaf een datum aangepast worden.

Facturen

Zoals al eerder vermeld bij het dashboard kunnen palletbonnen heel gemakkelijk omgezet worden in een factuur. Daarnaast kunnen er ook nog losse facturen gemaakt worden. Deze facturen zijn allemaal terug te vinden in het systeem. Nadat de facturen compleet zijn kunnen ze verstuurd worden waarna ze naar de klant gaan en in het boekhoudpakket terecht komen.